Inisiatif

Peristiwa
17/3/24

Berbuka puasa bersama mahasiswa dan tenaga pengajar Universiti Putra Malaysia (UPM)

Menjunjung kasih DYMM Sultan Selangor dan DYTM Raja Muda Selangor yang berkenan mencemar duli berbuka puasa bersama mahasiswa dan tenaga pengajar Universiti Putra Malaysia (UPM) yang dahulunya menjadi kampus saya di zaman pengajian. DYMM Tuanku Sultan Selangor yang juga merupakan Canselor UPM, turut berkenan menerima Dana Zakat sebanyak RM8.17 juta serta Projek Dana Wakaf Ilmu UPM berjumlah RM1.25 juta serta Sumbangan Dana Wakaf Ambulans berjumlah RM400,000 daripada Tabung Haji. DYMM Sultan Selangor juga menyantuni para pelajar asnaf, OKU, mualaf dan anak yatim dengan sumbangan Ramadan. DYMM Tuanku turut berkenan menyempurnakan Solat Maghrib, Isyak dan Tarawih berjemaah dengan para jemaah di kampus ini. #KitaSelangor #Ramadan #UPM

Posted by Amirudin Shari on Saturday, March 16, 2024

Menjunjung kasih DYMM Sultan Selangor dan DYTM Raja Muda Selangor yang berkenan mencemar duli berbuka puasa bersama mahasiswa dan tenaga pengajar Universiti Putra Malaysia (UPM) yang dahulunya menjadi kampus saya di zaman pengajian.

DYMM Tuanku Sultan Selangor yang juga merupakan Canselor UPM, turut berkenan menerima Dana Zakat sebanyak RM8.17 juta serta Projek Dana Wakaf Ilmu UPM berjumlah RM1.25 juta serta Sumbangan Dana Wakaf Ambulans berjumlah RM400,000 daripada Tabung Haji. DYMM Sultan Selangor juga menyantuni para  pelajar asnaf, OKU, mualaf dan anak yatim dengan sumbangan Ramadan.

DYMM Tuanku turut berkenan menyempurnakan Solat Maghrib, Isyak dan Tarawih berjemaah dengan para jemaah di kampus ini.

#KitaSelangor

#Ramadan

#UPM

Seterusnya
#KITASELANGOR
Daftar hari ini untuk dapatkan maklumat terkini terus ke e-mel anda
Terima kasih!
Anda telah didaftarkan untuk menerima makluman dan maklumat terkini.
Maaf! Ada ralat.