Media

Peristiwa
23/6/22
Selangor
Bantuan

Selangor Kini: Bawa rakan daftar Selangor Kerjaya dapat RM100 selepas peroleh kerja

SHAH ALAM, 22 JUN: Individu yang membawa rakan mendaftar mencari pekerjaan di Selangor Kerjaya berpeluang menerima ganjaran RM100.

Selangor Kerjaya memaklumkan ganjaran RM100 berkenaan diberikan selepas kenalan yang mendaftar itu memperoleh pekerjaan.

Berdasarkan pautan pendaftaran bawa rakan, dapat RM100 di http://www.selangorkerjaya.com.my/ terdapat empat langkah yang diperlukan bagi membolehkan individu itu layak menerima ganjaran berkenaan.

Pertama mengisi maklumat diri, kedua menerima emel pengesahan, ketiga minta rakan mendaftar Selangor Kerjaya dan keempat terima ganjaran selepas rakan mendapat pekerjaan.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi Selangor Kerjaya menerusi WhatsApp di talian 011-55502881.

Selangor Kerjaya merupakan inisiatif Menteri Besar Selangor (Pemerbadanan) atau MBI bagi memacu ekonomi rakyat melalui padanan kerjaya bersesuaian dan berkesan.

Dilancarkan Dato’ Menteri Besar Dato’ Seri Amirudin Shari pada 26 Januari 2021, Selangor Kerjaya merupakan program pengurusan bakat dan tenaga kerja untuk rakyat di negeri ini yang bakal memanfaatkan 10,000 individu yang sedang mencari pekerjaan di Selangor.

Seterusnya
#KITASELANGOR
Daftar hari ini untuk dapatkan maklumat terkini terus ke e-mel anda
Terima kasih!
Anda telah didaftarkan untuk menerima makluman dan maklumat terkini.
Maaf! Ada ralat.